Auckland University of Technology

دانشگاه AUT, دانشگاه تکنولوژی اوکلند

AUT ، دومین دانشگاه بزرگ و رو به رشد نیوزلند و دانشگاهی معاصر است که با زمینه سازی و ایجاد رابطه مؤثر بین پژوهش و صنعت، بر روی فراهم کردن فرصت ها و تجارب دانشجویی و آینده کاری منحصر به فرد متمرکز می باشد.”دانشگاه تکنولوژی اوکلند”
بیش از 26000 دانشجو در مقاطع تحصیلی لیسانس و تحصیلات تکمیلی در یکی از سه پردیس دانشگاهی AUT مشغول به تحصیل می باشند. روش تدریس این دانشگاه نوآورانه و دانشجو-محور می باشد و دانشجو را به تحقیق، آزمایش، و تجربه زندگی کاری فرای کلاس درس تشویق می کند. این دانشگاه علاوه بر تدریس ,تمرکز زیادی روی تحقیقات در زمینه بیو تکنولوژی، هوش مصنوعی و تغذیه دارد.
در نتیجه فارغ التحصیلان دانشگاه AUT با قدرت به چالش کشیدن روش های معمول فکری و با ایجاد راه حل های نو آورانه وارد بازار کار می شوند.
دانشگاه AUT از طرف QS رتبه 4 ستاره کلی و 5 ستاره در زیرمجموعه های تدریس، استخدام، سطح بین المللی، تسهیلات و دسترسی را دریافت کرده است.
در رتبه بندی موضوعی دانشگاه ها در سال 2016 در سطح جهانی توسط QS دانشگاه AUT موفق به کسب 5 رتبه بین 250 دانشگاه برتر جهان شد:
هنر و طراحی – 100 دانشگاه برتر جهان
حسابداری و اقتصاد – 150 دانشگاه برتر جهان
مطالعات ارتباطات و رسانه – 200 دانشگاه برتر جهان
آموزش و پرورش – 250 دانشگاه برتر جهان
دانش کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی – 250 دانشگاه برتر جهان

جهت کسب اطلاعات تخصصی در زمینه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا و نیوزیلند، با یکی از دفاتر ما در استرالیا، ایران یا مالزی تماس بگیرید و در جلسات مشاوره رایگان ما شرکت نمایید.

سایت اصلی دانشگاه 

دانشگاه تکنولوژی اوکلند