5 دلیل برای تحصیل در رشته MBA در استرالیا
خواندن 2دقیقه

تصمیم گیری در خصوص تحصیل MBA در استرالیا (کارشناسی ارشد مدیریت در استرالیا) می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما باشد.در حالی که برنامه ریزی برای آینده پیش رو بعد از اتمام تحصیلات تکمیلی می تواند دلهره آور باشد، اگر به دنبال ورود به حرفه ی خود در سطح پیشرفته هستید گرفتن MBA میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

شما میتوانید در رشته MBA به صورت پاره وقت یا تمام وقت تحصیل کنید این مدرک برای کسب توانایی برنامه ریزی و برقراری تعادل بین مسئولیت های کاری در دنیای واقعی طراحی شده است.

مهارت تحقیق برای اینکه کدام برنامه مناسب شما و اهداف شغلی شما است در واقع یک الزام است, در عین حال MBA یک مدرک تحصیلی محسوب می شود که میتواند موقعیت های خوبی را در صنعت از جمله امورمالی، کسب و کار دیجیتالی، مدیریت جهانی، بازاریابی، مشاوره استراتژی کار آفرینی ایجاد کند.

تحصیل mba در استرالیا

بنابراین منتظر چه هستید؟در اینجا به برخی از مزایای کسب مدرک و تحصیل در رشته MBA در استرالیا می پردازیم:

افزایش دانش

بدیهی ترین مزیت تحصیلات تکمیلی این است که دانش بیشتری را کسب کنید بنابراین چه بدنبال تخصص در رشته ی خودتان و چه بدنبال افزایش استعداد و توانایی خود باشید، تحصیل در کارشناسی ارشد مدیریت درس های ارزشمندی درخصوص مدیریت یک پروژه، تشکیل گروه و حل مسائل و مشکلات به شما ارائه می کند و همچنین مهارت های ارتباطی بین فرهنگی که در دنیای کاری امروزی از اهمیت بالایی برخوردار هستند را تقویت می کند.

شبکه (Networking )

Networking بخش مهمی از انجام تجارت در بازار جهانی امروز است، با تحصیل در رشته مدیریت ام بی ای شما شبکه ارتباطی خود را با همکاران بالقوه در کلاس درس یا در دنیای کاری گسترش خواهید داد.

بر اساس گفته ESSEC، شصت و پنج درصد از فارغ التحصیلان ام بی ای شغل خود را در Networking پیدا می کنند.

اگر گسترش شبکه ارتباطی کسب و کار برای شما اهمیت دارد زمانی که دانشکده Business را انتخاب می کنید، استادان، فارغ التحصیلان و دانشجویان و سخنرانان فعلی آن را چک کنید.برای داشتن MBA اینکه چه میدانید و چه کسی را می شناسید بسار مهم است.

چشم انداز های شغلی بهتر

مدرک MBA همیشه پیش نیازی برای پیشرفت در مسیر حرفه ای نیست اما میتواند یک مزیت مهم برای موقعیت مدیریتی در شرکت رویاهای شما باشد.

مدرک MBA میتواند شما را در میان کارفرمایان بالقوه برجسته کند و به آنها نشان دهد که شما فراتر از مدرک کارشناسی خود رفته اید.

در طول تحصیلتان شما می آموزید که چگونه به طور استراتژیک قدم های حرفه ای بردارید و قادر خواهید بود این موضوع را که چگونه به طور موثر به اهداف خود برسید را آنالیز کنید.

علاوه بر این، مهارت هایی که در طول تحصیل MBA به دست می آورید مرتبط با همه بخش های کسب و کار است و این به معنی این است که گزینه ها و موقعیت های بسیاری در یک شرکت خواهید داشت.

تحصیل mba در استرالیا

تغییر شغل

مهارت هایی که در طول MBA به شما می آموزند میتواند در هر صنعت و کشوری مورد استفاده قراربگیرد.

نقطه قوت این رشته این است که به شما یاد می دهد چگونه درباره مسائل پیچیده فکر کنید و صرفا روی محتوا یا کار آموزشی تمرکز نداشته باشید.

اگر از شغل فعلی خود راضی نباشید، MBA به شما ابزار و چشم اندازی برای کسب و کار و مسیر شغلی جدید و تبدیل آن به یک برنامه مورد علاقه میدهد.

ایجاد درآمد جدید

اگر حقوق و دستمزد برای شما در اولویت قرار دارد، انتخاب MBA یک حرکت هوشمندانه می باشد.

این برنامه برای افرادی که در حال حاضر در سمت های مدیریت ورهبری هستند و در کنار حقوق بالا، مسئولیت های زیادی نیز دارند.

با ایجاد یک رزومه رقابتی توسط تحصیل در این رشته، در موقعیت بهتری برای مذاکره درمورد درآمد خود قرار خواهید گرفت و به سرعت پیشرفت خواهید کرد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

  وقت مشاوره رایگان

بیشتر بخوانید:

جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان ، لطفا فرم زیر را پر نمایید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
جهت مشاوره تلفنی نیز میتوانید با شماره 02141406347 یا 09121258264 تماس بگیرید

    Subscribe
    Notify of
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments