University of New South Wales

وقت مشاوره رایگان

دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)

در شهر سیدنی استرالیا واقع بوده که در سال ۱۹۴۹ تأسیس گردیده است. پردیس اصلی دانشگاه در حومه کنزینگتون و در ۷ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. شهر سیدنی که دانشگاه در آن واقع شده است، یکی از زیباترین و استانداردترین شهرهای دنیا برای زندگی بوده و دارای آب و هوای بسیار خوب (تابستان گرم و زمستان معتدل) است.

طبق آمار سال 2017 در خصوص رده بندی دانشگاههای جهان، دانشگاه نیو ساوت ولز در جایگاه چهل و پنجم جهان و جایگاه سوم استرالیا قرار دارد. در رده بندی های صورت گرفته براساس رشته نیز این دانشگاه در رشته حسابداری رتبه یازدهم جهان، در رشته حقوق رتبه چهاردهم جهان و در رشته مهندسی عمران و سازه رتبه شانزدهم جهان را داراست.
دانشگاه نیو ساوت ولزدارای هشت دانشکده متفاوت بوده که در آن دانشجویان در رشته های مختلف از جمله مهندسی و فناوری، بازرگانی و اقتصاد، و حقوق در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه در حال حاضر در حدود 50 هزار دانشجو از 128 کشور دنیا داشته که این دانشگاه را به محلی کاملاً بین المللی تبدیل می کند. امکان آموزش به هر دو صورت حضوری و غیر حضوری در این دانشگاه وجود دارد.
زندگی در دانشگاه نیو ساوت ولز UNSW بسیار جالب و هیجان انگیز است. این دانشگاه علاوه بر ارائه برنامه های آموزشی متعدد دارای مراکز ورزشی و تفریحی بسیار، انجمنهای دانشجویی، فعالیتهای فوق برنامه، مراکز سلامت و دیگر امکاناتی است که زندگی دانشجویی را برای دانشجویان بسیار لذت بخش می نماید.
دانشگاه نیو ساوت ولز در طی سالیان گذشته بیشترین میلیونرها را به استرالیا معرفی نموده و عده زیادی از فارغ التحصیلان این دانشگاه هم اکنون دارای سمت‌های مدیریتی و دولتی در استرالیا و یا دیگر کشورها هستند. چهره های مطرحی مانند کمپبل نیومن (استاندار اسبق کویینزلند)، اسکات موریسون (وزیر خزانه داری استرالیا)، چارلی تئو (جراح مغز و اعصاب) همگی از فارغ التحصیلان معروف دانشگاه نیو ساوت ولزهستند.