دانشگاه کوئینزلند جنوبی (USQ)
خواندن 1دقیقه

دانشگاه کوئینزلند جنوبی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین دانشگاههای استرالیا بوده که در منطقه توومبای کوئینزلند قرار دارد.

دانشگاه کوئینزلند جنوبی در سال تحصیلی 2001-2000 برنده جایزه دانشگاه سال استرالیا گردید. این دانشگاه در سال 1967 تاسیس گردیده و امروزه ارائه دهنده برنامه های درسی متفاوت به هر دو صورت حضوری و غیرحضوری است. در حدود 75% دانشجویان این دانشگاه به صورت غیرحضوری در این دانشگاه تحصیل می کنند.

رشته های تحصیلی دانشگاه کوئینزلند جنوبی

در دانشگاه کوئینزلند جنوبی رشته های مختلف زیر تدریس میگردد:

  • حقوق
  • بازرگانی
  • آموزش
  • زبان
  • مهندسی عمران
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • روانشناسی
  • سلامت
  • پرستاری

پردیس ها و موسسات دانشگاه کوئینزلند جنوبی

سالن های کنفرانس این دانشکده به سبک دانشگاه مشهور هاروارد در آمریکا طراحی گشته اند. پردیس توومبای این دانشگاه از مدرنترین و مجهزترین مراکز آموزشی در کل استرالیا بوده و دانشگاه در عین حال اداره کننده 3 موسسه تحقیقاتی و 7 مرکز تحقیقاتی است که در زمینه های ذکر شده در بالا به تحقیق و  مطالعه مشغولند. ایپسویچ و اسپرینگفیلد دو پردیس دیگر دانشگاه کوئینزلند جنوبی می باشند.

رضایت دانشجویان

بر طبق آمار سال 2016، نزدیک به 30 هزار دانشجو در این سال از 92 کشور مختلف در رشته های متنوع و گوناگون و به روشهای حضوری و غیرحضوری و آنلاین تحصیل کرده اند. این دانشگاه به لحاظ شاخص رضایت دانشجویان خارجی دارای رتبه بالایی بوده و در سال 2013 براساس نتایج تحقیق از دانشجویان خارجی، رتبه اول را در این زمینه کسب نمود.

با شرکت در فعالیتهای فوق برنامه بسیاری که توسط دانشگاه برگزار می شود، براحتی می توانید شبکه ارتباطی و دوستان خود را گسترش داده، به اهداف شخصی خود نزدیکتر شده، مهارتهای خود را ارتقا داده و از همه مهمتر از اوقات خود در دانشگاه لذت ببرید.

رتبه اول در استخدام در استرالیا

ارتباط پیوسته دانشگاه کوئینزلند جنوبی با جامعه و صنعت باعث می شود تا برنامه های آموزشی این دانشگاه کاملاً به روز و منطبق با نیازهای بازار کار باشد. به همین دلیل دانشگاه کوئینزلند جنوبی در استرالیا رتبه اول را در استخدام پس از فارغ التحصیلی دارا می باشد. چهره های مطرح جهانی مانند جیسون گان (نویسنده و بازیگر)، پل لوکاس (سیاستمدار) و جو راف (ورزشکار) همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه کوئینزلند جنوبی هستند.

وبسایت رسمی دانشگاه کوئینزلند جنوبی

آدرس وب سایت رسمی دانشگاه کوئینزلند جنوبی: https://www.usq.edu.au/

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

  وقت مشاوره رایگان

بیشتر بخوانید:

جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان ، لطفا فرم زیر را پر نمایید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
جهت مشاوره تلفنی نیز میتوانید با شماره 02141406347 یا 09121258264 تماس بگیرید

    Subscribe
    Notify of
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments