دانشگاه لاتروب

دانشگاه لاتروب دانشگاهی با 8 پردیس های مختلف در ایالتهای ویکتوریا و نیو ساوت ولز می باشد که از جمله این پردیسها می توان به پردیس ملبورن، سیدنی، شپارتون و میلدورا اشاره کرد. دفتر اصلی دانشگاه در حومه باندورا در 14 کیلومتری ملبورن استرالیا می باشد. این دانشگاه در سال 1964 بعنوان سومین دانشگاه ایالت ویکتوریا و دوازدهمین دانشگاه استرالیا تاسیس گردید. شهر ملبورن مهمترین شهر فرهنگی استرالیا بوده که میزبان بسیاری از رویدادهای فرهنگی جهان می باشد. این شهر به لحاظ جمعیت دومین شهر بزرگ کشور استرالیاست.

هر سال در حدود 2600 دانشجوی بین المللی از 110 کشور جهان در دانشگاه لاتروب تحصیل می کنند. این دانشگاه در رشته های مختلفی نظیر هنر و ارتباطات، بازرگانی، آموزش و مطالعات محیط زیستی، علوم سلامت، آی.تی و مهندسی، حقوق، علوم و روانشناسی و در مقاطع لیسانس به بالا دانشجو می پذیرد. علاوه بر امکان تحصیل حضوری، امکان تحصیل از راه دور نیز برای دانشجویان فراهم است.

در سال 2015 دانشگاه لاتروب در میان 100 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته و در رشته های هنر، بازرگانی و علوم انسانی از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. برنامه MBA این دانشگاه در سال 2014 رتبه چهاردهم آسیا، چهارم استرالیا و دوم ایالت ویکتوریا را کسب نمود. علاوه بر آن، مراکز تحقیقاتی این دانشگاه بسیار مجهز و مدرن می باشند.

در دانشگاه لاتروب این فرصت را بدست خواهید آورید تا با انجام کارآموزی در بخش صنعت و دریافت آموزشهای لازم، تجربه مفیدی کسب کرده و شانس خود را برای استخدام پس از فارغ التحصیلی افزایش دهید. دانشگاه لاتروب مشاوره های لازم را به تمامی دانشجویان ارائه داده و آنها را برای کسب بهترین موقعیتهای شغلی آماده می سازد.

در حدود 170 هزار دانشجو از دانشگاه لاتروب تاکنون فارغ التحصیل گردیده اند. فارغ التحصیلان دانشگاه لاتروب فرصتهای شغلی فوق العاده ای در آینده داشته و بسیاری از آنها در مشاغل مهم دولتی و غیر دولتی مشغول به کار گردیده اند . از جمله چهره های مطرح و شناخته شده ای که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند می توان به ماکسیموس اونگ کیلی (وزیر کابینه)، جاسینتا کالینز (سناتور فدرال)، جنیفر کیت (روزنامه نگار) و احمد فاهور (مدیر سابق بانک ملی استرالیا) اشاره کرد.