4 نکته درباره تمدید ویزای دانشجویی استرالیا
خواندن 2دقیقه

اگر ویزای دانشجویی شما در استرالیا رو به پایان است اما می خواهید تحصیلات خود را ادامه دهید،گزینه های زیادی برای شما وجود دارد و شما ملزم به ترک کشور نمی باشید.تحصیل فوق لیسانس یا دکتری ،دوره های کوتاه مدت و یا مدارج دیگر ،انتخاب شما هر چه که باشد میتوانید برای تمدید ویزای تحصیلی از داخل استرالیا اقدام کنید.با تحصیل در مدارج عالی در استرالیا چشم انداز شغلی شما بهبود یافته ،مهارت های انگلیسی تقویت می شودو فرصت افزودن تخصص های جدید را به رزومه ی خود خواهید داشت.

همچنین شما امکان سفرهای بیشتر و یافتن دوست های جدید را پیدا می کنید.با این حال برای اینکه بتوانید به مدت طولانی تر به صورت قانونی در استرالیا بمانید وتحصیل کنید باید ویزای تحصیلی خود را تمدید کنید.

پیدا کردن راه مناسب

به محض پیداکردن زمینه مورد نظر خود برای ادامه تحصیل در استرالیا،شما باید موسسات مربوطه را یافته و تحقیقات لازم را انجام دهید.

اگر می خواهید در زمینه ای کاملا متفاوت شروع کنید،می توانید دوره کوتاه مدت را ثبت نام کنید.اگر می خواهید تخصص دومی را به رزمه خود اضافه کنید،می توانید یک مدرک کارشناسی دوم  در استرالیا را دنبال کنید.بیشتر دانشگاه های استرالیا گزینه ای را برای تکمیل یک سال بیشتر در کارشناسی در نظر می گیرند(Honors ).

اگر شما  لیسانس سه ساله در استرالیا را گذراندید ،شما به طور معمول نیاز خواهید داشت تا یک سال بیشتر برای گذرندان دوره تحقیق یا ارائه تز بگذرانید.اگر لیسانس 4 ساله ای را گذرانده اید احتمالا بخواهید امتیاز یا نمره میانگین داشته باشید.

فوق لیسانس در استرالیا یکی دیگر از مدارک محسوب می شود که نیاز به مطالعه عمیقتری در زمینه  خاصی دارد و میتواند به 2 صورت تحقیقاتی یا دوره آموزشی دنبال شود.

بعضی از رشته ها همچنین امکان ادامه بعد از فارغ التحصیلی از لیسانس آنرز، فوق لیسانس تحقیقاتی  یا ترکیبی از مدارک و تجربه ی مناسب را تا PhD را دارند.

برنامه های کارشناسی ارشد در دانشگاه های مختلف استرالیا فرق می کند و هر رشته ای مزایای خود را داراست.بنابراین مطمئن شوید که برنامه های کدام دانشگاه با نیازها و اهداف شما همخوانی بیشتری دارد.

مدارک مور نیاز

قبل از درخواست تمدید ویزای دانشجویی در استرالیا ،نیاز دارید تا تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کنید(شرکت مشاورین یاران کاوشگر می تواند شما را در این مهم یاری کند.). خیلی از دانشجویان به نامه رسمی ثبت نام  (CoE ) مجددی نیاز دارند که باید از دانشگاهی که می خواهند دوره جدید را در آن بگذرانند دریافت کنند. طول دوره ی بیمه ی متناسب با ویزای دانشجویی جدید در استرالیا ،پاسپورت ،انگیزه نامه و مدارک مالی برای ساپورت دوره جدید تحصیل در استرالیا ،مدارک دیگری هستند که شما نیاز دارید.لیست مدارک سفارت استرالیا به شما کمک می کند که مطمئن شوید مدارک مورد نیاز را به طور کامل جمع آوری نمودهاید.

از متخصصین بخواهید

اگرپروسه  تمدید ویزای دانشجویی استرالیا برای شما گیج کننده است ،موسساتی  وجود دارند که مشاوره های رایگان را در اختیار شما می گذارند و همچنین در انتخاب رشته ی مناسب ،کارهای مربوط به بیمه ی دانشجویی یا حتی پیدا کردن محل اسکان جدید کمکتان می کنند.

مرحله آخر

سفارت استرالیا بعد از دریافت اپلیکیشن ویزای شما تاییدیه ای را همراه ایمیلی شامل Bridging Visa   به شما ارائه می کند.بعد از اینکه ویزای جدید به شما اعطا شد،شما می توانید تحصیلات جدید خود را در استرالیا شروع کنید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

  وقت مشاوره رایگان

بیشتر بخوانید:

جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان ، لطفا فرم زیر را پر نمایید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
جهت مشاوره تلفنی نیز میتوانید با شماره 02141406347 یا 09121258264 تماس بگیرید

    Subscribe
    Notify of
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments