تجربه تحصیل در استرالیا: فرهاد ارشد مدیریت دانشگاه موناش
خواندن 1دقیقه

در زیر تجربه یکی دیگر از دانشجوهای MYC که از طریق موسسه ما موفق به اخذ پذیرش تحصیلی در استرالیا شده است را از زبان خودش مطالعه خواهید نمود:

 

– فرهاد

– فوق لیسانس مدیریت و بازرگانی

– دانشگاه موناش Monash University

من مدت ها برای امتحان آیلتس درس می خوندم که بتونم توی یکی از کشورای انگلیسی زبان درس بخونم.

در مورد کشورایی مثل انگلستان، کانادا و استرالیا تحقیق کردم و در نهایت استرالیا و تحصیل در استرالیا رو انتخاب کردم چون توی استرالیا بعد از فارغ التحصیلی می شه ویزای موقت کاری 2 ساله گرفت و تمام وقت کار کرد. موقعیت کاری توی استرالیا زیاد هست و کیفیت زندگی دانشجویی خیلی خوبه.

انجمن های دانشجویی و ایونت های دانشجویی دانشگاه ملبورن خیلی باحالن چون دانشجوهایی که از کشورای مختلف هستن دور هم جمع میشن و فعالیتای مشترک انجام می دن که خیلی جالبه.

من دوستای زیادی از جاهای مختلف دنیا پیدا کردم و در مورد خودشون و کشور و فرهنگشون خیلی چیزا یاد گرفتم. ملبورن خیلی شهر هیجان انگیزیه. یکی از چیزای جالبی که من توی ملبورن دیدم جاهایی هست که دوچرخه اجاره میدن و خیلی افراد ترجیح میدن به جای استفاده از ماشین از دوچرخه استفاده کنن.

تنوع فرهنگی توی ملبورن خیلی زیاده. من تو منطقه Southbank ملبورن زندگی می کنم که محله خیلی خوبیه چون تعداد دانشجوها اینجا زیاده و می تونیم با هم وقت بگذرونیم. من توی دوران تحصیلم تو یه برنامه کارآموزی تو دانشگاه ملبورن شرکت کردم و برای کارآموزی توی مؤسسه زبان IDP که آزمون IELTS برگزار می کنه قبول شدم.

من از این فرصت استفاده کردم و تونستم به عنوان بخشی از تیم بازاریابی IDP کار کنم. بعد از تموم شدن دوره کارآموزیم توی بازاریابی بین المللی پیشنهاد کار گرفتم و نیمه وقت مشغول به کار شدم.

تحصیل تو استرالیا برای من یک تجربه خیلی باحال بود و خیلی خوشحالم که این کشور و دانشگاه موناش رو انتخاب کردم چون هم تونستم یه مدرک فوق لیسانس معتبر بگیرم و هم تجربه زندگی توی ملبورن رو به دست آوردم و تونستم دوستای زیادی پیدا کنم.

به دانشجوهای ایرانی که می خوان خارج از کشور تحصیل کنن پیشنهاد می کنم حتما در مورد استرالیا و ملبورن و دانشگاه موناش فکر کنن و تحقیق کنن چون یکی از بهترین انتخاب هایی هست که می تونن داشته باشن.

 

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

  وقت مشاوره رایگان

بیشتر بخوانید:

جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان ، لطفا فرم زیر را پر نمایید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
جهت مشاوره تلفنی نیز میتوانید با شماره 02141406347 یا 09121258264 تماس بگیرید

    Subscribe
    Notify of
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments