نکاتی درباره تحصیل در رشته های مهندسی در استرالیا
خواندن 1دقیقه

مهندسین آینده مارا خواهند ساخت.مهندسی برای توسعه اجتماعی ، زیست محیطی و اقتصادی درسراسر جهان یک مسیر فوق العاده حرفه ای و متنوع می باشد.علاوه بر این،مهندسان با تجربه با توجه به رشد چشمگیر صنعت مورد تقاضای جهان هستند.

  • آیا شما در زمینه ریاضی و علوم استعداد دارید؟
  • آیا میخواهید که استعداد های شما کمکی به مشکلات موجود در دنیای واقعی کنند؟

اگر پاسخ شما مثبت می باشد بنابراین شاید باید شغل مهندسی را انتخاب کنید.

چرا تحصیل مهندسی در استرالیا؟

مهندسی به شما این امکان را میدهد که از مدل های عملی مبتنی بر علوم و ریاضیات استفاده کنید و آنها را با تفکر خلاقانه خود ترکیب کنید.شما مشکلات را حل خواهید کرد؛تکنولوژی های جدید را تولید می کنید و به توسعه و بهبود مشکلات موجود در جوامع جهانی کمک می کنید.از ساخت انرژی خورشیدی کارآمدتر یا ابزار در حال توسعه برای ایجاد گوشی تلفن های کوچکتر و هوشمندتر ،یا طراحی ماشین های پیشرفته ،مهندسی تمام این ها را شامل می شود. همانطور که آلبرت انیشتین گفته است: “دانشمندان آنچه در حال حاضر موجود است را بررسی می کنند، مهندسان آنچه که تاکنون نبوده است را ایجاد می کنند.”

طیف گسترده رشته های مهندسی در استرالیا

رشته ای مهندسی اغلب با طیف وسیعی از تخصص ها و شاخه ها وجود دارند که این امکان را به شما میدهند که زمینه مورد علاقه خود را بیایبد.برای مثال در دانشگاه ANU در کنبرا ،دانشجویان می توانند درزمینه های : سیستم های پزشکی ،سیستم های الکترونیکی و ارتباطی،سیستم مواد و مکانیک ،سیستم مکاترونیک ،سیستم های فوتونیک ،سیستم های انرژی تجدید پذیر و سیستم های پایدار .

سراسر جهان خواستار مهندسان می باشند

همیشه تقاضای بالایی برای مهندسان وجود دارد؛همه کشورها در تمام جهان نیاز به مهندسین برای پیشرفت خود در زندگی دارند.دوره ی معتبر مهندسی فرصت های شغلی را برای فارغ التحصیلان ایجاد می کند.دوره های مهندسی معتبری توسط دانشگاه های استرالیا ارائه می شود که این رشته ها در سطح ملی و بین المللی شناخته شده هستند و موقعیت عالی را برای دانشجویان بین المللی استرالیا ایجاد می کنند.با به پایان رساندن یکی از این دوره های معتبر ،فارغ التحصیلان می توانند عضوی ازگروه مهندسان استرالیا شده و این فرصت را می یابند که از مهارت های خود در خارج از کشور استفاده کنند.

بعد از فارغ التحصیلی مهارت های بسیاری دارید

مهندسان تنها ریاضیات و علوم نمی خوانند؛ موفقیت در کسب مدرک مهندسی ،به فارغ التحصیلان امکان داشتن بسیاری از مهارت های قابل انتقال شامل اقتصاد ،رفتارشناسی ،ارتباط و تجارت ،توجه غیر قابل باور به جزییات و توانایی کار با دیگران را میدهد.

تحصیل مهندسی در استرالیا

مهندسین تفاوت ایجاد می کنند

آنها خواه در حال توسعه سیستم های انرژی پایدار،گسترش افق های پزشکی ،ایجاد سازه های جدید ،یا در حال حل مشکل آلودگی هوا باشند، در تمام جهان در حال حل مشکلات می باشند.مهندسان باید قادر به طراحی و تجزیه وتحلیل سیستم های پیچیده آینده باشند تا بتوانند با این جهان در حال توسعه خود را انطباق دهند.

مقاطع تحصیلی مهندسی در استرالیا

برای کسب تخصص در مهندسی ،شما نیاز دارید که مدرکی را بگیرید که هم جهت با نیاز صنعت طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که مهارت هایی را کسب کرده اید که قادر به پاسخ در برابر تقاضای جهانی هستید.

  • لیسانس مهندسی (با طیف وسیعی از تخصص ها)
  • کارشناسی ارشد مهندسی
  • دکترای مهندسی با تخصص مربوطه
5 1 vote
امتیازدهی به مقاله

  وقت مشاوره رایگان

بیشتر بخوانید:

جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان ، لطفا فرم زیر را پر نمایید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
جهت مشاوره تلفنی نیز میتوانید با شماره 02141406347 یا 09121258264 تماس بگیرید

    Subscribe
    Notify of
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments