رتبه دانشگاه صنعتی اوکلند (AUT) در 2019
خواندن 3دقیقه

رتبه بندی 2019 :  دانشگاه AUT سومین رتبه در نیوزلند  ودر 1.2 درصد از دانشگاه های جهانی معرفی شده است

این چهارمین سال متوالی است که دانشگاه AUT   نیوزیلند بالاترین رتبه بعد از رتبه بندی در گروه 301 – 350  را کسب کرده است .

همچنین یکی از دو دانشگاه نیوزیلند هست که جایگاه خود را در این رتبه بندی بالا برده است.

 

چشم انداز بین المللی

اولین رتبه در نیوزلند و بیست و دومین در جهان

AUT جایگاه خود را در چشم انداز بین المللی نیز حفظ کرده است ،چشم اندازی که تعداد کارکنان و دانشجویان بین المللی و میزان ارتباط این دانشگاه با همکاران بین المللی خود را در نظر می گیرد.

 

تاثیر تحقیقات جهانی

اولین رتبه در نیوزلند

این دسته بندی شامل عملکرد و تاثیر تحقیقاتی این دانشگاه میشود ،چیزی که معاون Derek McXormak  به عنوان عامل اصلی در تضمین موفقیت دانشگاه AUT نیوزیلند می خواند. ” پذیرش بین المللی عملکرد ما یک پاداش است .اعمال تحقیقات ما با به اشتراک گذاشتن دانش و ایده، الویت اصلی دانشگاه است.”

 

 

تاثیر استناد

اولین رتبه در نیوزلند و دهمین رتبه در جهان

عامل اصلی دیگری که در رتبه بندی دانشگاه AUT  نیوزیلند در سال جاری امتیاز بهبود یافته استناد است .این امتیاز نقش دانشگاه را در گسترش دادن دانش و ایده های  نو با در نظر گرفتن تعداد دفعا تی که کارهای منتشر شده ی یک دانشگاه توسط محققان جهانی ذکر شده است را نشان می دهد. رتبه دانشگاه  AUT بصورت قابل توجهی از رتبه پنج به رتبه اول در نیوزلند بهبود یافته است.

 

نظرات

Ellie Bothwell  ویراستار Global Ranking  می گوید: این عملکرد قوی از دانشگاه  AUT موجب دلگرمی است.در کمتر از 10 سال تبدیل شدن به یکی از 350 دانشگاه برتر جهان بسیار قابل توجه است.

Phil Baty  رئیس علمی دانشکده می گوید: این دستاورد بزرگی برای دانشگاه AUT   محسوب میشود که یکی از 350 دانشگاه برتر جهان باشد.ما از 13 شاخص عملکرد  متفاوت برای تعیین دانشگاه های تحقیقاتی دنیا استفاده می کنیم.بنابراین این نتیجه عالی برای AUT  در سال جاری می باشد.

 

برنامه های به روز رسانی شده ی سال 2019

لیسانس کسب و کار در دانشگاه AUT نیوزیلند : ساختار جدید

لیسانس کسب و کار :برنامه اصلی  ما برای دانشکده تجارت،اقتصاد ،و حقوق ساختار جدیدی خواهد داشت.

با شروع نیمسال اول 2019 ، دانشجویان مقطع لیسانس کسب و کار به روز رسانی شده،قادر به ایجاد برنامه تحصیلی جذاب و چندگانه خواهند بود .این رشته برای وسعت و دانش دانشجویان طراحی شده است،دانشجویان هم اکنون می توانند رشته ی انتخابی خود را در یک یا دو زمینه متمرکز کنند. همچنین همه دانشجویان پروژه نهایی یا شغلی در ترم آخر تحصیلی خود خواهند داشت تا تجربه ی ارزشمندی کسب کنند.

ویژگی های کلیدی تحصیل در لیسانس تجارت در نیوزیلند شامل :

8 زیر شاخه اصلی    : حسابداری،مالی،تجارت بین الملل و استراتژی ،مدیریت،بازاریابی ،تبلیغات، فروش .

17 زیر شاخه های فرعی :کار آفرینی ،تاثیر اجتماعی، تاثیر پایداری در 6 مقاله اصلی

پروژه نهایی

پروفسور Kate Kearins  ،معاون و دبیر علمی دانشکده تجارت ،حقوق و اقتصاد می گوید: “تغییراتی در جهت انعکاس این موضوع کهAUT   چه چیزهایی از کارشناسان صنعت چه در سطح محلی و چه جهانی فرا گرفته است ،صورت گرفته است .”

سردمداران کسب و کار معتقدند که آنها  برای خلاق بودن و سرعت عمل نیاز به فارغ التحصیلانی دارند تا قادر به کار موثر در زمینه های مختلف در تجارت باشند.بنابراین مدرک  کسب و کار ما در حال حاضر بهینه سازی شده تا اطمینان حاصل شود فارغ التحصیلان آماده رشد در دنیای کار در حال تغییر هستند.

دانشجویان هنوز هم می توانند تجارت را با موضوعات دیگری در سطح پیوسته یا مدرک دوم  ترکیب کنند.

 

لیسانس علوم :شاخه های جدید

همچنین در سال 2019 ، لیسانس علوم  سه زیر مجموعه اضافه کرده است.زمین شناسی ،ژنتیک مولکولی ،و روانشناسی به دانشجویانی که می خواهند  در مقطع لیسانس در نیوزیلند درس بخوانند ارائه می شود.

زمین شناسی

این رشته بر جنبه های زمین شناسی مانند خطرات جغرافیایی،برنامه های کاربردی مربوط به زمین شناسی  محیط زیست،مهارت های زمین شناسی و سنگ، مواد معدنی و فرآیندی که مواد زمین را تولید می کند،می تواند به تنهایی ارئه شود یا با شاخه های دیگری ترکیب شود.

ژنتیک مولکولی

این شاخه شامل موضوعات مختلفی از داروهای  DNA تا مدیرت حفاظت منابع طبیعی و کشاورزی است که به تنهایی یا با رشته های دیگر قابل ترکیب می باشد.

روانشناسی

دانشجویان در این رشته بیشتر راجع به علوم روانشناسی متمرکز بر تئوری تغییر رفتارو عمل  یاد میگرند تا جنبه های اجتماعی .

با اضافه شدن این سه شاخه جدید ،لیسانس علوم در حال حاضر 13 زیر مجموعه ارائه می دهد که به طور کلی شامل حفاظت کاربردی ،علوم دارویی ،ایمنی مواد غذایی ،و زیست شناسی دریایی می شود.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

  وقت مشاوره رایگان

بیشتر بخوانید:

جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان ، لطفا فرم زیر را پر نمایید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
جهت مشاوره تلفنی نیز میتوانید با شماره 02141406347 یا 09121258264 تماس بگیرید

    Subscribe
    Notify of
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments