ویزای ۴۸۵ استرالیا

ویزای 600 استرالیا

 

 

 

  وقت مشاوره رایگان   

ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی (زیر کلاس 600)

 

این ویزای سفر به استرالیا به شما اجازه می دهد:

  • سفر توریستی یا سفر تجاری به استرالیا داشته باشید
  • مدت سه، شش یا 12 ماه در استرالیا اقامت کنید

هزینه درخواست این ویزا AUD142  است.

 

ویزای توریستی استرالیا:

برای درخواست ویزای توریستی استرالیا اولین و مهمترین قدم سپردن انجام این پرسه به یک شخص زبده و با تجربه میباشد.ویزای توریستی این کشور غنی از جاذبه های طبیعی و گردشگری از انواع مختلفی تشکیل شده است به همین دلیل لازم است که دلیل سفر به روشنی مشخص باشد تا با تهیه اسناد مربوطه و انتخاب درست نوع ویزا از پیشرفت درست این درخواست اطمینان حاصل شود.

در نگاه اول درخواست برای ویزای استرالیا اقدامی ساده به نظر می آید که تنها لازمه آن دانستن زبان انگلیسی می باشد اما به جرات میتوان گفت دریافت ویزای این کشور که یکی از معتبر ترین ها میباشد نیاز به دقت بالا در تهیه مدارک و تکمیل فرم های سفارت دارد و فردی که این مراحل را پیش میبرد باید به قوانین استرالیا اشراف کامل داشته باشد.

انواع ویزا های توریستی استرالیا:

  • ویزای توریستی(گردشگری)

با درخواست این نوع از ویزای توریستی شما قادر خواهید بود تا بصورت گردشگر به این کشور سفر کنید مدت زمان این ویزا بین  1 , 3 , 6 و 12 ماه با توجه به درخواست شما و تصمیم سفارت متغییر خواهد بود.

  • ویزای توریستی(خانوادگی)

با توجه به اسم این نوع از ویزا به راحتی مشهود است که با حضور یکی از اقوام در استرالیا شما میتوانید برای این ویزا اقدام کنید.قدم اول برای درخواست کافیست تا فرد مذکور دعوتنامه ای برای شما ارسال کند.

  • ویزای توریستی(کاری)

افرادی که قصد شرکت در هر یک از رخداد های (کنفرانس علمی و پژوهشی,مصاحبه شغلی,جلسه ها و قراردادهای کاری و…) دارند میتوانند جهت دریافت این نوع از ویزا اقدام کنند.

لازم به ذکر است که دارندگان هر یک از انواع ویزا های توریستی اجازه کار در این کشور را نخواهند داشت و فقط مجاز به 3 ماه تحصیل هستند.

  • تمامی مراحل اقدام و درخواست ویزای توریستی استرالیا به صورت آنلاین بوده و مدارک مورد نیاز در قالب فایل اسکن شده در سایت آپلود میشود و اگر مدارک کامل و شفاف باشد 3 تا 5 هفته زمان میبرد تا سفارت نتیجه درخواست شما را از طریق ایمیل اعلام کند.از مزیت های این روش میتوان به حذف پروسه دریافت وقت مصاحبه سفارت (و عدم مراجعه حضوری به سفارت استرالیا)و طولانی شدن پروسه اشاره کرد.

ملزومات

اگر دلیل سفر شما به استرالیا یکی از موارد زیرباشد ممکن است قادر به دریافت این ویزا باشید:

به عنوان توریست
برای فعالیت‌های تجاری و کاری
برای دیدارا خانواده

اگر شما در استرالیا هستید، می توانید برای ویزای توریستی بصورت آنلاین درخواست کنید، به شرط آنکه در حال حاضر یک ویزای معتبر داشته باشید که شرط 8503 را شامل نباشد.
اگر در خارج از استرالیا هستید، فقط صاحبان گذرنامه‌های خاصی می‌توانند برای این ویزا آنلاین درخواست دهند.