تحصیل در استرالیا و نیوزیلند

تحصیل در-استرالیا-و-نیوزیلند

تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا

تحصیل در-استرالیا-و-نیوزیلند |

استرالیا با جمعیتی نزدیک به ۲۴ میلیون در مقام سوم جهان ( بعد از آمریکا و انگستان) از نظر تعداد دانشجویان بین‌المللی می‌باشد. استرالیا محیطی‌ چند ملیتی است و کیفیت دانشگاه‌های استرالیا در سراسر جهان معروف میباشد.استرالیا محیطی‌ امن با ساختار تحصیلاتی کم نظیر مقصدی شناخته شده برای تحصیلات بین المللی می‌باشد.

تحصیل در استرالیا و نیوزیلند تجربه ای بینظیر

سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا هستند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آن را از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج دربر گرفته‌است. استرالیا همچنین سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه به شمار می‌آید که کوچک‌ترین قاره دنیاست.

 تحصیل در استرالیا و نیوزیلند تجربه ای بینظیر

تحصیل در استرالیا و نیوزیلند

تحصیل در-استرالیا-و-نیوزیلند

کشور نیو زلند یا زلاندنو با جمعیتی نزدیک به ۵ میلیون نفر مقصدی جذاب برای دانشجویان بین‌المللی می‌باشد.سیستم آموزش و پرورش نیو زیلند بر اساس سیستم انگلیسی نهاده شده است . دانشگاه‌های این کشور فرصت‌های تحقیقاتی‌ و کار آموزی منحصر به فردی در اختیار دانشجویان  قرار میدهد.

زلاندنو بیش از ۸۰ میلیون سال از خشکی‌های دیگر زمین جدا بوده‌است و این موجب شده تا مجموعه منحصربه‌فردی از جانوران و گیاهان را در خود جای دهد. زلاندنو یکی از آخرین سرزمین‌هایی است که انسان پا به آن گذاشت. پولینزی‌ها در حدود سال‌های ۱۲۵۰ تا ۱۳۰۰ میلادی نخستین انسان‌هایی بودند که وارد جزایر زلاندنو شدند و فرهنگ مائوری را شکل دادند. آبل تاسمان دریانورد هلندی نخستین اروپایی بود که در سال ۱۶۴۲ وارد زلاندنو شد. در سال ۱۸۴۰ بزرگان مائوری در قراردادی با پادشاهی بریتانیا این سرزمین را مستعمره بریتانیا اعلام کردند.