نکات خواندنی درباره امکانات و ویژگی های دانشگاه لاتروب
خواندن 2دقیقه

دانشگاه La Trobe یکی از برترین و محبوب ترین دانشگاه های استرالیا بوده و در لیست بهترین دانشگاه های جوان دنیا قرار دارد.

La Trobe یکی از بهترین دانشگاه های استرالیا در زمینه خدمات به دانشجویان بوده، که این خدمات، در کنار شهریه های مناسب باعث محبوبیت این دانشگاه بین دانشجوبان بین المللی می باشد.

از جمله خدمات ارائه شده توسط این دانشگاه خدمات درمانی رایگان در کلینیک های داخل پردیس دانشگاهی می باشد. دانشجویان می توانند از خدمات درمانی عمومی این کلینیک ها بدون پرداخت هزینه استفاده کنند.

دریافت ویزای تحصیلی استرالیا، اولین قدم شما برای ورود به یک محیط تازه و شروع یک زندگی جدید است. قدم بعدی وفق دادن خودتان با این شرایط جدید می باشد. اطلاع از موارد حقوقی در خصوص کار دانشجویی، اجاره محل زندگی و غیره، یکی از مهم ترین جنبه های زندگی در هر جامعه ای است. دانشگاه La Trobe برای اطلاع دانشجویان از این موارد، خدمات حقوقی رایگان در دفاتر حقوقی موجود در پردیس های دانشگاهی ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید برای اطلاع بیشتر در خصوص قوانین کار دانشجویی، اجاره محل زندگی و غیره به این دفاتر مراجعه کنید.

ورود به یک کشور متفاوت می تواند برای هر فرد تجربه ای خاص باشد. دانشگاه La Trobe برای تسهیل این تجربه برای دانشجویان خارجی، خدمات مشاوره رایگانی را برای آن ها در نظر گرفته است. دانشجویان می توانند در جلسات مختلف به مشاوران دانشگاه مراجعه کرده و هر گونه مشکل خود را با آنها در میان بگذارند.

دانشگاه La Trobe برای تسهیل روند پیدا کردن کار دانشجویی برنامه ای به نام Career Ready را برای دانشجویان در نظر گرفته که با انجام خدمات مشاره جهت تهیه رزومه به آن ها در پیدا کردن یک شغل مناسب کمک می کند.

از جمله خدمات دیگر این دانشگاه وجود مهدکودک برای دانشجویانی است که صاحب فرزند می باشند. این افراد می توانند با هزینه ای پایین تر نسبت به مهدهای خصوصی، از این خدمات برای فرزند خود استفاده کنند.

اگر شما نیز مایل به گرفتن پذیرش از این دانشگاه و نحوه اخذ ویزای تحصیلی استرالیا می باشید، با همکاران ما تماس بگیرید.

 

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

  وقت مشاوره رایگان

بیشتر بخوانید:

جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان ، لطفا فرم زیر را پر نمایید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
جهت مشاوره تلفنی نیز میتوانید با شماره 02141406347 یا 09121258264 تماس بگیرید

    Subscribe
    Notify of
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments