ارزشیابی مدارک تحصیلی

ارزشیابی تحصیلی برای استرالیا 

قوانین مربوط به ارزشیابی تحصیلی هر یک از کشور های دنیا با یکدیگر متفاوت است. ایران با داشتن استاندارد های بالای آموزشی برای ارزشیابی مدارک تحصیلی قوانین خاص خود را دارا است که با توجه به قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تنها یک سری خاص از دانشگاههای استرالیا مورد تایید قرار میدهد.

شرکت مشاورین یاران کاوشگر MYC ENTERPRISES برای اطلاع رسانی و ساده تر نمودن دسترسی شما دوستان عزیز سعی بر جمع آوری یک سری از اطلاعات مفید برای تسهیل فرایند آموزشی شما نموده.

امید است بتوانیم راهنمای خوبی در راه موفقیت شما باشیم.

ارزشیابی مدارک تحصیلی

ارزشيابي تحصيلي

دانشگاه های مورد تایید در استرالیا

1. ‌مدارک Diploma بعد از دیپلم‌ دبیرستان‌ “کاردانی” ارزشیابی‌ می‌شود.

2. مدارک Bachelor بعد از دیپلم‌ دبیرستان، “کارشناسی” ارزشیابی‌ می‌شود.

3. مدارک ( Post Graduate Certificate (PGC)/ Post Graduate

Diploma (PGD فقط صحت‌ صدور صادر می‌شود.
4. مدرک Master با شرط‌ داشتن‌ کارشناسی، “کارشناسی‌ ارشد” ارزشیابی‌ می‌شود.

5. مدارک‌Ph.D. با شرط‌ داشتن‌ کارشناسی‌ ارشد، “دکترا” ارزشیابی‌ می‌شود.
تبصره: اگر مدرک‌ دکترا بدون‌ تحصیل‌ در مقطع‌ کارشناسی‌ ارشد (Master) و پس‌ از دریافت‌ مدرک‌ کارشناسی‌ (Bachelor) اخذ شده‌ باشد در ذیل‌ ارزشنامه‌ جمله‌ “این‌ تحصیلات‌ پس‌ از اتمام‌ دوره‌ کارشناسی‌ انجام‌ شده‌ است” قید می‌شود.

6. هیچیک‌ از مدارک‌ دانشگاهی‌ که‌ به‌ صورت‌ مکاتبه‌ای، ترددی‌ و غیرحضوری‌ اخذ گردد و نیز مدارک‌ دانشگاه‌های‌ خصوصی‌ و کالج‌ها ارزشیابی‌ نمی‌شوند.

این وب سایت حاوی مطالب مفیدی در زمینه زندگی و تحصیل در استرالیا و نیوزیلند میباشد. هدف ما این است که با ارائه چکیده ای از مهمترین اطلاعات، شما را در این مسیر راهنمایی کنیم. امیدواریم مطالب این وب سایت شما را در رسیدن به اهداف تحصیلی تان در استرالیا و نیوزیلند یاری کرده و ما نیز بتوانیم در راستای جلب رضایت شما قدمی مثبت برداریم.

جهت کسب اطلاعات تخصصی در زمینه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا و نیوزیلند، با یکی از دفاتر ما در استرالیا، ایران یا مالزی تماس بگیرید و در جلسات مشاوره رایگان ما شرکت نمایید.