کارشناسی هوانوردی دانشگاه کوئینزلند مرکزی(cqu)
خواندن 2دقیقه

از بین دانشگاه های استرالیا دانشگاه  CQU   این افتخار را دارد تا رشته ی کارشناسی هوانوردی(خلبان تجاری ) را در سال 2019 ارائه دهد. این رشته با دانش ،مهارت ها و تجربیات دانشجویان را آماده میکند تا پیش نیازهای دریافت گواهینامه خلبانی تجاری را بدست بیاورند.این رشته ،رشته جامعی است که نظریه نیرومند زمین را با آموزش عملی پرواز  در طول سه سال تحصیل دراسترالیا به صورت تمام وقت ترکیب می کند .

طول دوره تحصیل در استرالیا: 3 سال بصورت تمام وقت

ورودی :ترم 1 و2

هزینه تحصیل در استرالیا به طور سالیانه : 32,820 دلار استرالیا 

هزینه کل دوره تحصیل : 196,053 دلار استرالیا

این رشته در  Cairns ارائه می شود .

مشاغل :

پس از فارغ التحصیلی با مدرک لیسانس هوانوردی (خلبان تجاری ) در استرالیا ،با دانش و تجربیات کسب شده در زمینه هوانوردی آمادگی لازم برای مشاغلی نظیر خلبان تجاری در صنعت هوانوردی را خواهید داشت .شما به صورت قانونی  واجد شرایط برای کار در زمینه خلبان تجاری، مشاغل هوانوردی در صنعت حمل و نقل هوایی ،همچنین کار آموزی در برخی ایرلاین ها خواهید بود.

با آموزش های بیشتر در زمینه پرواز ،شما قادر خواهید بود فرصت های هوانوردی عمومی مانند : آموزش پرواز،عملیات گردشگری ، عملیات کشاورزی مانند جمع آوری و پاشیدن محصول را فرابگیرید.

پیش نیاز های ورود

 

سطح تحصیلیپایان تحصیلات معادل سال 12 استرالیا
زبان انگلیسیآیلتس آکادمیک 6 ،بدون داشتن نمره ای کمتر از 5.5 در هر یک از مهارت ها سطح 4 در سطح مهارت انگلیسی در سازمان امنیت هواپیمایی شهری

 

 

 

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

  وقت مشاوره رایگان

بیشتر بخوانید:

جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان ، لطفا فرم زیر را پر نمایید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
جهت مشاوره تلفنی نیز میتوانید با شماره 02141406347 یا 09121258264 تماس بگیرید

    Subscribe
    Notify of
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments