دانشگاه تکنولوژی سیدنی
خواندن 6دقیقه

دانشگاه تکنولوژی سیدنی یا به اختصار دانشگاه UTS در سال 1988 در این شهر شروع به کار کرد و هم اکنون به یکی از فعال ترین دانشگاه های این کشور شناخته می شود.

به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در زمینه فناوری، دانشگاه تکنولوژی سیدنی شیوه تدریس منحصر به فرد خود، عملکردی چشمگیر در زمینه تحقیقات و پژوهش و رابطه ای نزدیک با بازار کار و صنایع کشور استرالیا دارد.

پردیس دانشگاهی دانشگاه تکنولوژی سیدنی در مرکز شهر سیدنی قرار گرفته است و دارای امکانات آموزشی و تفریحی متنوعی برای دانشجویان این دانشگاه می باشد.

دانشگاه تکنولوژی سیدنی عضو “شبکه تکنولوژی استرالیا” (یک گروه متشکل از پنج دانشگاه این کشور که با همکاری دولت و صنایع، رشته های کاربردی و حرفه ای مورد نیاز استرالیا را ارائه می دهند) نیز می باشد.

این دانشگاه میزبان 40,000 دانشجو از استرالیا و سراسر جهان است و از این رو یکی از بزرگترین دانشگاه های استرالیا به شمار می رود.

دانشگاه تکنولوژی سیدنی

در این دانشگاه 130 رشته در مقطع کارشناسی و 210 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه های متفاوت مانند معماری، راه و ساختمان، بازرگانی، ارتباطات، فنی و مهندسی، داروسازی، حقوق و غیره ارائه می دهد.

دانشگاه فناوری سیدنی در سال 2019 رتبه 160 را در سیستم رتبه بندی جهانی QS به دست آورده است و در سیستم رتبه بندی Times رتبه 196 را دارد.

شهریه ی دانشگاه تکنولوژی سیدنی

شهریه های این دانشگاه برای مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا سالیان 30,000 الی 40,000 دلار استرالیا می باشد و پرداخت آن به صورت ترم به ترم انجام می شود.

دانشجویان بین المللی برای درخواست پذیرش می بایست 100 دلار هزینه اپلیکیشن را نیز به دانشگاه پرداخت نمایند.

بورسیه های دانشگاه فناوری سیدنی

دانشگاه فناوری سیدنی بودجه ای 30 میلیون دلاری را برای ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، تا سال 2020 اختصاص داده است.

برای برخورداری از این بورسیه ها می بایست توسط دانشگاه واجد الشرایط شناخته شده و بتوانید از دانشگاه پذیرش کامل (بدون شرط) دریافت کنید.

دانشگاه تکنولوژی سیدنی

جهت اطلاع از انواع بورسیه های تحصیلی در دانشگاه دانشگاه تکنولوژی سیدنی می توانید به وبسایت این دانشگاه مراجعه نمایید.

خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی سیدنی

امکانات اقامتی و خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تکنولوژی سیدنی شامل آپارتمان های مشترک با تعداد اتاق خواب های مختلف در مناطق نزدیک به دانشگاه می شود.

هزینه این اتاق ها از 300 دلار در هفته آغاز می شود.

جهت  کسب اطلاعات کامل در خصوص هر یک از این ساختمان ها و هزیته های اقامتی و امکانات و تصمیم گیری بهتر به صفحه ی خوابگاه های دانشجویی سایت دانشگاه تکنولوژی سیدنی مراجعه کنید.

کار دانشجویی

اگر شما دانشجوی دانشگاه فناوری سیدنی هستید، با مراجعه به وبسایت آن می توانید موقعیت های شغلی دانشجویی مختلفی را پیدا کنید که به شما اجازه می دهد به صورت پاره وقت کار کرده و درآمد داشته باشید.

کار دانشجویی در دانشگاه تکنولوژی سیدنی

مشاغل متفاوت مانند تدریس خصوصی، کار در آزمایشگاه ها و فرصت های کارآموزی را می توانید در سایت دانشگاه مشاهده کرده و کار دانشجویی مورد نظر خود را در محدوده دانشگاه بیابید.

برای کسب اطلاعاتی کامل در مورد کار دانشجویی در استرالیا به صفحه ی کار دانشجویی در استرالیا مراجعه نمایید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

  وقت مشاوره رایگان

بیشتر بخوانید:

جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان ، لطفا فرم زیر را پر نمایید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
جهت مشاوره تلفنی نیز میتوانید با شماره 02141406347 یا 09121258264 تماس بگیرید

    Subscribe
    Notify of
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments