رتبه دانشگاه لاتروب در سال 2019
خواندن 1دقیقه

دانشگاه La Trobe استرالیا موفق به کسب رتبه 341 جهانی در  سیستم رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی تایمز شد.

این دانشگاه توانست در سال 2019 در هر سه  سیستم رتبه بندی معتبر جهانی (رتبه 317 در ARWU و رتبه 397 در QS) در لیست 400 دانشگاه برتر جهان قرار بگیرد.

از جمله رشته های ارائه شده توسط این دانشگاه، که La Trobe را در رتبه بندی QS قرار داده است، می توان به کارشناسی ارشد تجزیه و تحلیل کسب و کار اشاره کرد. La Trobe دومین دانشگاه در استرالیا و هفتاد و پنجمین دانشگاه در جهان در این رشته می باشد. از دیگر دوره های آموزشی پر کاربرد دانشگاه  LA TROBE میتوان Career Ready Program اشاره کرد که دانش آموزان را برای حضور در محیط کار و افزایش مهارت های مورد نیاز کارفرمایان آماده می کند.

دانشگاه La Trobe در استرالیا برای اولین بار کار خود را در سال 1967 و تنها با 552 دانشجو آغاز کرد و سومین دانشگاهی بود که در ایالت ویکتوریا افتتاح شد و اکنون بیش از 36000 دانشجو در مقاطع لیسانس , فوق لیسانس و دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد 7000 دانشجو بین المللی از 110 کشور مختلف جهان می باشند.

La Trobe دارای 6 پردیس دانشگاهی در نقاط مختلف ایالت ویکتوریا در  استرالیا و 1 پردیس دانشگاه در شهر سیدنی می باشد که در آن ها 250 رشته تدریس می شود. اصلی ترین پردیس دانشگاهی  La Trobe در ملبورن می باشد که به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا و مهد صنعت فیلم سازی، تلویزیون، باله و فوتبال استرالیایی شناخته می شود. رشته های هنر و علوم انسانی در این دانشگاه نیز از رتبه بالایی برخوردار هستند. در واقع La Trobe در این رشته در سطح جهانی در رتبه های 200-176 قرار می گیرد.

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دانشگاه و روش گرفتن پذیرش در آن می باشید، می توانید به صورت تلفنی و یا در وبسایت ما جهت تعیین وقت مشاوره پیغام بگذارید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

  وقت مشاوره رایگان

بیشتر بخوانید:

جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان ، لطفا فرم زیر را پر نمایید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
جهت مشاوره تلفنی نیز میتوانید با شماره 02141406347 یا 09121258264 تماس بگیرید

    Subscribe
    Notify of
    0 نظرات
    Inline Feedbacks
    View all comments