شرکت مشاورین یاران کاوشگر، MYC، نماینده رسمی برترین دانشگاه ها و موسسات آموزشی استرالیا و نیوزیلند، آماده ارائه خدمات در زمینه اخذ پذیرش، ویزا استرالیا ، اعزام دانشجو با امکان اخذ اقامت استرالیا پس از اتمام تحصیل به متقاضیان تحصیل در استرالیا و نیوزیلند می باشد. ما افتخار داریم با بهره گیری از مشاورین مجرب خود، در جهت ارتقای سطح علمی شما در بهترین دانشگاه های استرالیا و نیوزیلند راهنمای شما باشیم.

شرکت مشاورین یاران کاوشگر، MYC، با سابقه ای درخشان در امر ارائه خدمات تحصیلی و ویزای تحصیلی استرالیا و نیوزیلند، تا کنون توانسته همراه و راهنمای بسیاری از علاقمندان تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزشی استرالیا و نیوزیلند در مقاطع راهنمایی تا دکترا باشد.

کادر مجرب ما در بخش ادامه تحصیل در استرالیا و نیوزیلند، متشکل از کارشناسان واجد شرایط اعزام دانشجو می باشند که با توجه به شرایط خاص دانشجویان علاقمند به ادامه تحصیل در دانشگاههای استرلیا و نیوزیلند، جهت ارائه مشاوره تخصصی برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا و نیوزیلند، خدمات ویژه ارائه میدهند و در صورت لزوم سمینارهای تخصصی درزمینه تحصیل در استرالیا و نیوزیلند برگزار مینمایند.

شرکت MYC ،آماده ارائه خدمات زیر به دانشجویان علاقمند به ادامه تحصیل در استرالیا و نیوزیلند میباشد:

  • کمک و راهنمایی جهت انتخاب مناسب ترین رشته و دانشگاه در استرالیا و نیوزیلند
  • اقدام جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا و نیوزیلند در کوتاه ترین زمان ممکن
  • ارائه اطلاعات صحیح و کامل در رابطه با مدارک تحصیلی و کاری و مدرک زبان انگلیسی (IELTS، TOEFL و غیره) مورد نیاز برای هر رشته
  • حصول اطمینان از اقدام به موقع جهت ثبت نام در دانشگاه
  • راهنمایی جهت تهیه مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای دانشجویی استرالیا و نیوزیلند
  • تکمیل فرم های ویزا
  • همکاری با سفارت استرالیا و نیوزیلند تا مرحله اخذ ویزای دانشجویی

این وب سایت حاوی مطالب مفیدی در زمینه زندگی و تحصیل در استرالیا و نیوزیلند میباشد. هدف ما این است که با ارائه چکیده ای از مهمترین اطلاعات، شما را در این مسیر راهنمایی کنیم. امیدواریم مطالب این وب سایت شما را در رسیدن به اهداف تحصیلی تان در استرالیا و نیوزیلند یاری کرده و ما نیز بتوانیم در راستای جلب رضایت شما قدمی مثبت برداریم.

جهت کسب اطلاعات تخصصی در زمینه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا و نیوزیلند، با یکی از دفاتر ما در استرالیا، ایران یا مالزی تماس بگیرید و در جلسات مشاوره رایگان ما شرکت نمایید.

MYC تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا